AKCIJAS CENAS 🗺️⁀જ✈︎ 🏝️⛱️🌞
ZVANI 26460009 RAKSTI [email protected]
Tūrisma aģentūras Kolumbs apgrozījums, pateicoties investīcijām attīstībā un pārdomātām mārketinga aktivitātēm, pērn pieaudzis par 27%, sasniedzot 5.39 miljonu latu.

Uzņēmuma izaugsmi nodrošina mērķtiecīgas investīcijas gan cilvēkresursu, gan informācijas tehnoloģiju jomā. Ceļojumu pārdošanā izšķiroša ir darbinieku kompetence, zināšanas un pieredze. Un ņemot vērā straujo pieaugumu interneta izmantošanai ceļojumu plānošanas procesā, ne mazāk būtiska ir arī informācijas tehnoloģiju attīstība.

2011.gadā uzņēmums ieguldījis gan jaunas Kolumba mājas lapas izveidē, gan Letasaviobiletes.lv (tūrisma aģentūras Kolumbs interneta veikals) mājas lapas uzlabošanā. Abas interneta vietnes kļuvušas vizuāli pievilcīgākas, lietotājiem ērtākas un pārskatāmākas. Uzņēmuma interneta veikals Letasaviobiletes.lv 2011.gadā nesis visstraujāko pieaugumu, palielinot projekta apgrozījumu par 43% un apkalpoto pasažieru skaitu par 39%.

Tūrisma aģentūras Kolumbs direktore Kitija Reinfelde skaidro, ka uzņēmums, veidojot ceļojumu piedāvājumu, operatīvi reaģē gan uz pieprasījuma izmaiņām, gan ekonomisko un politisko vidi. Ņemot vērā nestabilo situāciju Ēģiptē pagājušā gada sākumā, Kolumbs aktīvi piedāvāja ceļojumus arī uz Taizemi un Indiju, kas cenas ziņā daudz neatšķiras no Ēģiptes kūrortiem.

Tāpat tika turpināts darbs pie piedāvājuma pilnveidošanas īso brīvdienu ceļojumu klāstā, kas arvien ir populāri to ceļotāju vidū, kas nedēļu ilga atvaļinājuma vietā dod priekšroku pāris dienas pavadīt kādā no Eiropas galvaspilsētām, jo īpaši svētku brīvdienās. Uzņēmuma atpūtas produktu tirgus segments, kur nozīmīgo daļu joprojām veido čarterceļojumi un būtisku pienesumu nodrošina uzņēmuma filiāles tirdzniecības parkā Alfa un tirdzniecības centrā Spice, pērn pieaudzis par 22%.

Korporatīvo klientu segments, pateicoties esošo klientu komandējumu braucienu skaita palielinājumam un jaunu klientu piesaistei, pieaudzis par 18%. Komandējumu braucieni, kur pamatprodukts ir aviobiļetes, veido ap 50% no kopējiem tūrisma aģentūras Kolumbs ieņēmumiem. Pārdoto aviobiļešu skaita pieaugums ir palielinājis un nostiprinājis arī uzņēmuma izdrukāto aviobiļešu tirgus daļu Latvijā, kas uz 2011.gada nogali bija jau vairāk kā 7%.

Kolumbs Latvijas tūrisma tirgū veiksmīgi darbojas jau 14 gadus un šobrīd ir otra lielākā tūrisma aģentūra Latvijā, ar divām atpūtas nodaļas filiālēm – brīvdienu birojiem t/p Alfa un t/c Spice. Kolumbs bija pirmā tūrisma aģentūra Latvijā, kas ieviesa aviobiļešu rezervēšanu internetā, un šobrīd Letasaviobiletes.lv ir viena no populārākajām Latvijas tūrisma aģentūru vietnēm lidojumu iegādei. Kolumbs kopš 2010.gada ir arī īpašnieks interneta lapai Pedejaisbridis.lv, kur regulāri tiek atjaunota informācija par aktuālajiem pēdējā brīža piedāvājumiem čarterceļojumiem, SPA viesnīcām, autobusu tūrēm un kruīziem.