AKCIJAS CENAS 🗺️⁀જ✈︎ 🏝️⛱️🌞
ZVANI 26460009 RAKSTI [email protected]
Tūrisma aģentūra Kolumbs palielina apgrozījumu

Tūrisma aģentūras Kolumbs apgrozījums, pateicoties darba efektivitātes palielināšanai un inovāciju ieviešanai, pērn pieaudzis par 13.1% līdz 4.23 miljoniem latu.

Tūrisma aģentūras Kolumbs apgrozījuma pieaugums 2010.gadā ir 13.1% (no 3.74 miljoniem latu 2009.gadā uz 4.23 miljoniem latu 2010.gadā). Savukārt, uzņēmuma peļna 2010.gadā sasniegusi 55.43 tūkstošus latu un pieaugusi vairāk kā 4 reizes, salīdzinot ar 2009.gadu, kad tā bija 10.34 tūkstoši latu.

Kā skaidro tūrisma aģentūras Kolumbs direktore Kitija Reinfelde – ja 2009.gadā tūrisms piedzīvoja ievērojamu kritumu, tad 2010.gadā jau bija jūtama tirgus „sakustēšanās”. Tūrisma aģentūra Kolumbs turpināja darbu pie izmaksu optimizācijas, darbības restrukturizācijas, produktivitātes palielināšanas un inovāciju ieviešanas.

Attiecībā uz pēdējo, noteikti jāizceļ divi veiksmīgi realizēti projekti. 2010.gada jūnijā tika ieviesta jauna tūrisma aģentūras Kolumbs interneta veikala www.letasaviobiletes.lv tiešsaistes rezervēšanas sistēmas versija, kas, pateicoties viegli saprotamajam rezervēšanas procesam, ļāvusi palielināt Letasaviobiletes.lv apgrozījumu par 48% un tirgus daļu par vairāk kā 4%. Jāpiezīmē, ka, atšķirībā no citu lielo tūrisma aģentūru tiešsaistes rezervēšanas portāliem, Letasaviobiletes.lv tirgus daļu veido tikai Latvijas pircējs.

Savukārt, 2010.gada augustā tika izstrādāta jauna interneta lapa www.pedejaisbridis.lv, kur katru dienu tiek atjaunota informācija par aktuālajiem pēdējā brīža piedāvājumiem ne tikai čarterceļojumiem, bet arī SPA viesnīcām, autobusu tūrēm un kruīziem. Divu gadu laikā, no brīža, kad Pedejaisbridis.lv sāka darboties kā atsevišķa sadaļa mājas lapā www.kolumbs.lv, apmeklējums pieauga vairāk nekā 7 reizes. Čarterceļojumiem šobrīd iespējama arī cenu meklēšana un rezervēšana tiešsaistē.

Atsaucoties uz klientu pieprasījumu, tūrisma aģentūra Kolumbs 2010.gada rudenī ieviesa jaunumu ceļojumu klāstā un aktīvi sāka piedāvāt īsos brīvdienu ceļojumus uz Eiropas galvaspilsētām. Tie guva lielu atsaucību kā izdevīgs variants tiem, kas nevar paņemt nedēļu ilgu atvaļinājumu, bet vismaz uz pāris dienām vēlas izrauties no ikdienas rutīnas. Turklāt, šādi ceļojumi ir ekonomiski izdevīgi, jo bieži vien cena par lidojumu un viesnīcu kopā ir zemāka nekā tikai viena pati aviobiļete. Jāatzīst gan, ka lielākā daļa klientu joprojām priekšroku dod atpūtai pludmales kūrortos siltajās zemēs. Kopumā atpūtas nodaļas klientu skaits pērn pieaudzis par 10%, lielā mērā pateicoties aktīvai darbībai Kolumba brīvdienu birojos tirdzniecības centros Alfa un Spice, kas ceļotgribētājiem atvērti arī darba dienu vakaros un brīvdienās.

Arī Korporatīvo klientu nodaļai 2010.gads ir bijis veiksmīgs, gan palielinot pārdošanas apjomus, apkalpojot jau esošos klientus, gan piesaistot jaunus, starptautiska mēroga uzņēmumus. Tas liecina, ka veiksmīgai biznesa darījumu kārtošanai uzņēmumi joprojām labprātāk izvēlas tikšanos klātienē, nevis, piemēram, videokonferences.

Attiecībā uz plāniem turpmākajai attīstībai, ņemot vērā pagājušā gada veiksmīgo pieredzi ar projektiem www.letasaviobiletes.lv un www.pedejaisbridis.lv, arī šogad tūrisma aģentūra Kolumbs plāno ieguldīt līdzekļus uzņēmuma attīstībā. Detalizētāka informācija par konkrētiem projektiem būs pieejama pēc to ieviešanas.

Tūrisma aģentūra Kolumbs Latvijas tūrisma tirgū veiksmīgi darbojas jau 12 gadus un šobrīd ir viena no vadošajām tūrisma kompānijām Latvijā.